0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبلغ قابل پرداخت0.00 گرم
ورود و ثبت سفارش
ثبت نام / ورود

طلا یک انتخاب ویژه برای کادو دادن است ، اگر قصد دارید به مناسبت روز مادر هدیه‌ای ارزشمند خریداری کنید، همیشه یکی از بهترین انتخاب‌ها خرید طلا به سلیقه‌ی اوست. حالا که چند روزی بیشتر تا فرارسیدن روز تکریم و بزرگداشت مادران باقی نمانده است کافیست تا با یک جستجوی ساده در میان گالری‌های آنلاین طلا تصمیمتان را برای خرید یک هدیه مناسب در میان زیورآلات طلا قطعی کنید؛ اما بد نیست پیش از اقدام برای خرید این مطلب را تا انتها بخوانید!

ما تصمیم داریم در این مقاله از مجله طلای آسو به شما بگوییم که چه گزینه‌هایی برای خرید طلا به عنوان کادوی روز مادر پیش روی شماست. با خواندن این مقاله انتخاب راحت‌تری از میان گزینه‌های موجود خواهید داشت. با ما همراه باشید.

با هدیه‌ای کوچک از مادرانتان تقدیر کنید

قطعاً حس و حال مادر شدن یکی از پاک‌ترین، بی‌نظیرترین و بی‌بدیل‌ترین تجربه‌هایی است که هر خانمی ممکن است در طول زندگی خود تجربه کند. یک نقطه عطف در زندگی که از آن به بعد تمام روحیات و خلقیات یک خانم را تحت تأثیر قرار می‌دهد به نحوی که انگار پس از تولد نوزاد او دیگر در دو جسم به حیات خود ادامه خواهد داد. احساسی شگفت‌انگیز و عشقی بی‌توقع که تنها میان مادر و فرزند قابل‌لمس است. حتی اگر این عواطف میان او و فرزندش کاملاً یک‌طرفه باشد!

در تمام نقاط این کره خاکی مقام و ارزشی خاص برای مادران قائل هستند و روزی را به تکریم و قدردانی از او اختصاص داده‌اند. فرزندان در تمام این کره خاکی روز مادر را برای مادرانشان جشن می‌گیرند و با خرید گل و هدیه‌ای هرچند کوچک سعی در تشکر از او دارند. البته این روز تنها مختص به مادران نیست بلکه روزی برای تکریم و قدردانی از تمامی زنانی است که بسیار خالصانه مشغول هدیه دادن عشق و امید به زندگی شما هستند. حالا که قرار است برای خانم‌ها هدیه‌ای خریداری شود چه انتخابی بهتر از یک تکه طلا یا جواهر؟

در ادامه چند ایده برای خرید کادو روز مادر را کنار هم قرار داده‌اید تا متناسب با سلیقه و شرایط خود برای خرید یک مورد اقدام کنید.

یکی از گزینه‌هایی که همیشه و در همه مناسبت‌ها کاربرد دارند سنگ‌های ماه تولد هستند. زیورآلاتی که با سنگ‌های ماه تولد طراحی و تزئین شده‌اند، گزینه‌ای مناسب، خاص و منحصربه‌فرد برای هدیه دادن به بانوان هستند. شاید تصور کنید خرید سنگ ماه تولد و نیم‌ستی که با این سنگ‌ها طراحی‌شده تنها برای تبریک تولد کاربرد دارد اما این‌طور نیست شما می‌توانید با انتخاب زیورآلاتی که با سنگ مخصوص ماه تولد مادرتان طراحی‌شده هدیه خود را در این مناسبت سفارشی‌تر کنید.

در فروشگاه طلای آسو محصولات متنوعی از جمله نیم ست طلا، گردنبند، گوشواره و حلقه با سنگ‌های مختلفی مانند آماتیس، توپاز، یاقوت، فیروزه و … موجود است. ابتدا با یک جستجو ساده سنگ ماه تولد شخص موردنظرتان را پیدا کرده و بعد با توجه به بودجه خود برای خرید یک مورد اقدام کنید.

یکی دیگر از انتخاب‌هایی که می‌تواند به عنوان خرید کادو روز مادر جذاب به نظر برسد خرید زیورآلات از میان ترندهای روز دنیاست. یک انتخاب شیک و ساده که می‌تواند با استایل‌های متفاوتی ست شود و موردپسند هرکسی است.

انتخاب یک مدل طلای خاص از یک برند معروف همیشه موردپسند است. برای مثال کدام خانمی دستبند کارتیه را نمی‌پسندد یا از گردنبند تیفانی خوشش نمی‌آید؟ ما در مجموعه روبی گزینه‌های متنوعی با طراحی مشابه ترندهای روز دنیا را برای خرید به عنوان کادو روز مادر فراهم آورده‌ایم که می‌توانید با جستجویی ساده در میان محصولات زنانه آسو آن‌ها را پیدا کنید.

پلاک‌های اسامی یکی دیگر از انتخاب‌های متداول در خرید هدیه روز مادر هستند. بعضی‌ها ترجیحشان خرید پلاکی است که با کلمه مادر طراحی‌شده باشد و بعضی دیگر پیش از رسیدن تاریخ روز مادر به فکر سفارش پلاک طلا با طراحی اختصاصی نام مادرانشان می‌افتند. البته بعضی گالری‌ها اسامی مختلفی را به صورت پیش‌ساخته موجود دارند که اگر شانس با شما باشد می‌توانید نام مادرتان را از میان آن‌ها پیدا کنید.

از این‌ها گذشته شما می‌توانید با توجه به سلیقه و شخصیت مادرتان، یک قطعه طلای سفارشی به عنوان کادو تهیه کنید. البته برای این کار کمی دیر شده و باید حداقل از یک ماه زودتر برای سفارش طرح اختصاصی خود اقدام کنید. همچنین می‌توانید از میان طلاهای موجود در گالری یک طرح خاص را به عنوان نمادی از مادرتان خریداری کنید و به او هدیه دهید. برای مثال گردنبند با نماد درخت زندگانی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی به عنوان هدیه روز مادر باشد.

خرید طلا برای عنوان کادو روز زن برای همسر

اگر می‌خواهید در این تاریخ برای همسر خود کادو مناسبی تهیه کنید، می‌توانید علاوه بر انتخاب یکی از موارد بالا به سراغ طلاهایی با طراحی عشق بروید. برای مثال خرید یک انگشتر با نگین یاقوت قرمز که نماد عشق و دوست داشتن است گزینه خوبی به نظر می‌رسد. علاوه بر این خرید طلاهایی که یک قلب کوچک در طراحی‌شان به کار رفته هم گزینه مناسبی به عنوان کادو روز زن هستند. همچنین شما می‌توانید متناسب با سلیقه همسرتان طلا بخرید و با حکاکی یک بیت شعر و یا نام او بر روی طلا هدیه خود را سفارشی و خاص کنید.