0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبلغ قابل پرداخت0.00 گرم
ورود و ثبت سفارش
ثبت نام / ورود

آیا روزهایی را به خاطر دارید که مجبور بودیم برای خرید طلا و جواهر، ساعت‌ها از یک طلافروشی به طلا فروشی دیگر برویم؟صرف نظر از زمانی که برای خرید حضوری طلا و جواهر صرف می‌کردیم، هیچگاه طلای باب میل خودمان را نیز پیدا نمی‌کردیم؛ شاید بعد از ساعت‌ها گشت و گذار، ناامیدانه مجبور می‌شدیم دست خالی برگردیم یا چیزی را بخریم که اصلاً مورد پسند ما نبود.

خرید اینترنتی

امروزه اینترنت، نه تنها روش خرید تمامی مایحتاجمان، بلکه روش خرید طلا و جواهرات را نیز تغییر داده است؛ اکنون ما به سادگی می‌توانیم با اشاره‌ی انگشت و با چندین کلیک، طلا و جواهرات مورد نظر خودمان را پیدا کنیم. امروزه خرید اینترنتی طلا و جواهرات، همچون خریدن آب معدنی ساده است؛ به راحتی می‌توانیم طلای مورد نظر خودمان را پیدا کرده و به صورت اینترنتی خریداری نماییم؛ اما نکته بسیار مهم در خرید طلا و جواهرات به صورت اینترنتی، این است که حتماً باید به یکسری نکات بسیار مهم توجه داشته باشید؛ در ادامه نکاتی را برایتان ارائه می‌دهیم که با استفاده از آنها می‌توانید ایمن و مطمئن طلا بخرید.
از جای معتبر خریداری کنید
اولین نکته‌ی مهمی که در خرید اینترنتی طلا و جواهرات باید مورد توجه قرار بگیرد این است که باید از سایتی خریداری کنید که قابلیت پیگیری خرید خودتان را داشته باشید. داشتن نماد الکترونیکی و داشتن پروانه کسب از جمله مواردی است که هنگام خرید طلای اینترنتی باید به آن توجه داشته باشید.
توصیه می‌کنیم که شناسنامه طلا را از فروشگاه اینترنتی‌ای که می‌خواهید از آن طلا بخرید، دریافت نمایید. بسیاری از طلافروشانی که به صورت آنلاین و اینترنتی فعالیت دارند برای جذب بیشتر مشتری و آسوده خاطر کردن حال مشتریان، شرایط بازگشت طلا را نیز ارائه می‌دهد؛ حتماً پیش از خرید، شرایط بازگشت طلا را با دقت مطالعه کنید.

نشانه‌های عیار طلا را بشناسید

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید اینترنتی طلا و جواهرات باید مورد توجه قرار بگیرد این است که شما باید نشانه‌های عیار طلا را، که روی طلا حک شده است، بشناسید. بر روی طلا و جواهرات نشانه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آنها عیار طلا را بشناسید.
این نشانه‌ها معمولاً بر روی قسمتی از طلا حک می‌شود که آشکار نیستند؛ در ایران عیار استاندارد طلا، طلای ۱۸ عیار است. بر روی طلاها اگر عبارت k۱۸ را مشاهده کردید باید بدانید که طلا، عیار ۱۸ عیار دارد؛ همچنین عدد ۷۵۰ نیز نشان دهنده عیار طلا می‌باشد.

به نماد اعتماد الکترونیکی توجه داشته باشید

اگر قصد دارید طلا و جواهرات خودتان را از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی طلا خریداری کنید، به خصوص اگر بار اولی است که خرید می‌کنید، حتماً در فروشگاه و سایت، دنبال نماد اعتماد الکترونیکی بگردید؛ همچنین وجود نشان ثبت رسانه دیجیتال نیز می‌‌تواند باعث اطمینان خاطر شود.

با خرید اینترنتی طلا و جواهر پا به پای دنیای مد حرکت کنید

امروزه به‌روز بودن و خرید مطابق مدروز، یکی از مولفه‌هایی است که بسیاری از مشتریان به آن توجه دارند. اگر بخواهیم فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی طلا را با طلافروشی‌های بازار مقایسه کنیم، باید بگوییم که فروشگاه‌های اینترنتی معمولاً دارای به‌روزترین محصولات، در هر حوزه‌ای از طلا هستند. اگر خرید طلا و جواهر، مطابق با جدیدترین مدِ روز، برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد، خرید اینترنتی طلا بهترین گزینه است.

در خرید طلای اینترنتی حتماً به تناژ پوست خودتان توجه کنید

یکی از نکات بسیار مهم در خرید اینترنتی طلا و جواهرات این است که امکان امتحان کردن و مشاهده طلا بر روی دست یا گردن وجود ندارد؛ به عبارتی زمانی که به صورت حضوری اقدام به خرید طلا می‌کنید به راحتی می‌توانید هر طلایی را روی دست یا گردن امتحان کنید؛ اما در خرید اینترنتی این امکان وجود ندارد؛ به همین دلیل شما باید طلایی متناسب با تناژ پوستتان خریداری کنید.
پوست انسان دارای رنگ‌ها و تناژ‌های مختلفی است. حتماً پیش از خرید اینترنتی طلا، پوست خودتان را بشناسید. باید بدانید پوست شما از جمله پوست‌هایی است که تناژ گرم یا سرد دارند؟ اگر تناژ پوست شما سرد است، طلای سفید برایتان مناسب‌تر می‌باشد. طلای زرد برای پوست‌هایی که تناژ گرم دارند مناسب است.

به سایزها توجه داشته باشید

نکته مهم دیگر در خرید اینترنتی طلا و جواهر، به خصوص گردنبند، انگشتر و النگو، توجه به سایز طلا است. اگر گردن بلندی ندارید توصیه می‌کنیم که گوشواره‌های زنجیردار یا گردنبندهای خیلی بلند نخرید. برای گردن‌های کوتاه، گوشواره‌های میخی یا اشکی بهترین گزینه هستند. اگر گردن متوسط و کوتاهی دارید زنجیر کوتاه بهترین گزینه است.
در خرید اینترنتی انگشتر، که یکی از پرفروش‌ترین طلاها و جواهرات است، حتماً به سایز انگشتتان توجه داشته باشید. شما می‌توانید این کار را به راحتی با استفاده از متر پارچه‌ای یا یک نوار کاغذی انجام دهید. بعد از پیدا کردن اندازه انگشتتان، به راحتی می‌توانید جدول سایزبندی انگشتر را مشاهده کرده و متناسب با آن بهترین انگشتر را خریداری کنید.